Мақсаты: 2020-2021 оқу жылының 3 тоқсанындағы оқу үлгерімі мен білім сапасының қорытындыларын талдау, проблемаларды анықтау және оларды шешу жолдарын белгілеу, білімдегі олқылықтарды жою бойынша шаралар қабылдау.
Анықтама Кунделік. kz алынған сыныптар бойынша үлгерім туралы ақпарат негізінде дайындалды.
Әдісі: құжаттаманы салыстырмалы талдау, пән мұғалімдері және 2-11 сынып жетекшілерімен сұхбат.
Жалпы білім беретін бағдарламалар бойынша білім алатын 1016 оқушының үшінші тоқсанында 911 оқушы аттестатталды (орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес бірінші сыныптар аттестатталмайды).
2020-2021 оқу жылы ІІІ тоқсанының қорытындысы бойынша оқушылардың үлгерімі төмендегідей:
* 165 оқушы (18%) үздік нәтижемен аяқтады.
* 405 оқушы "4" және "5" бітірді және бұл аттестатталушы адамдар санының 44,5% құрайды .
* мектеп бойынша білім сапасы 62,6% құрады, бұл 2019-2020 оқу жылының 3 тоқсанының қорытындыларынан 5,5% - ға жоғары.
* 341 оқушы "3" бағасына аяқтады, бұл аттестатталушы адамдар санының 37,4% - ын құрады.
*Жайлау Тілеухан, 4 "Д" сынып оқушысы - орыс тілі, әдебиет, математика пәндерінен үлгермейді.
Жылдар бойынша үшінші тоқсан нәтижелерінің кестесі:
Білім деңгейлері |
3 тоқсан 2018-2019 оқу жылы |
3 тоқсан 2019-2020 оқу жылы |
3 тоқсан 2020-2021 оқу жылы |
2-4 сыныптар |
69 |
64,8 |
69,6 |
5-9 сыныптар |
48,3 |
49,6 |
56,9 |
10-11 сыныптар |
63,7 |
59,6 |
68,7 |
Мектеп бойынша |
56,8 |
57,1 |
62,6 |
Қорытынды: жоғарыда көрсетілген кестеден көріп отырғанымыздай, 3 тоқсанның қорытындысы бойынша үш жыл ішінде салыстырғанда 2-4 сыныптарда, сондай-ақ 10-11 сыныптарда тұрақсыз динамика байқалады. Оң динамикасы 5-9 сыныптарда және жалпы мектеп бойынша байқалады
Білім беру деңгейлері бойынша білім сапасына салыстырмалы талдау
Білім деңгейлері |
1 тоқсан |
2 тоқсан |
3 тоқсан |
Динамика |
2-4 сыныптар |
68,1 |
68,8 |
69,6 |
оң |
5-9 сыныптар |
55,7 |
50,2 |
56,9 |
тұрақсыз |
10-11 сыныптар |
63,8 |
61,9 |
68,7 |
тұрақсыз |
Мектеп бойынша |
60,8 |
58,1 |
62,6 |
тұрақсыз |
Қорытынды: егер тоқсандармен салыстырсақ, тұрақсыз динамика 5-9, 10-11 сыныптарда және жалпы мектепте байқалады.
2020-2021 оқу жылының 3 тоқсанындағы оқу сапасы
3 тоқсанындағы оқу сапасы
|
барлық оқушылар сандары |
«5»пен бітіргендер саны |
«4» пен «5» -ке бітіргендер саны |
білім сапасы % |
үлгерімі % |
1 сынып |
105 |
|
|
|
|
2 сынып |
101 |
25 |
49 |
73,3 |
100,0 |
3 сынып |
124 |
38 |
48 |
69,4 |
100,0 |
4 сынып |
107 |
29 |
42 |
66,4 |
99,1 |
1-4 сыныптар |
332 |
92 |
139 |
69,6 |
99,7 |
5 сынып |
114 |
21 |
52 |
64,0 |
100 |
6 сынып |
86 |
20 |
28 |
55,8 |
100,0 |
7 сынып |
122 |
10 |
58 |
55,7 |
100,0 |
8 сынып |
89 |
9 |
40 |
55,1 |
100,0 |
9 сынып |
85 |
4 |
40 |
51,8 |
100,0 |
5-9 сыныптар |
496 |
64 |
218 |
56,9 |
100,0 |
10 сынып |
45 |
5 |
28 |
73,3 |
100,0 |
11 сынып |
38 |
4 |
20 |
63,2 |
100,0 |
10-11 сыныптар |
83 |
9 |
48 |
68,7 |
100,0 |
Барлығы |
1016 |
165 |
405 |
62,6 |
99,8 |
Қорытынды: егер параллельдер бойынша салыстыратын болсақ, білім сапасының төмендігін 9 сынып оқушылары (51,8%), 9 сынып арасында-9 "А" сынып(40%) көрсетеді. Үшінші тоқсанда 9 сынып оқушылары бес пән бойынша бағаланды. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті бойынша ең төменгі білім сапасы (40%).
Сыныптар бойынша білім сапасы мен үлгерімін талдау
№ |
сыныптар |
барлық оқушылар саны |
«5»пен бітіргендер саны |
«4» пен «5» -ке бітіргендер саны |
үлгермейді |
білім сапасы % |
үлгерімі % |
сынып жетекшілері |
|
2 А |
21 |
7 |
9 |
|
76,2 |
100 |
Маней А. |
|
2Ә |
21 |
5 |
11 |
|
76,2 |
100 |
Догдархан Г. |
|
2Б |
21 |
5 |
12 |
|
80,9 |
100 |
Баймуханова М.З. |
|
2В |
19 |
2 |
10 |
|
63,2 |
100 |
Акулич Н.В. |
|
2Г |
19 |
6 |
7 |
|
68,4 |
100 |
Копышева Б.Е. |
|
3А |
25 |
8 |
9 |
|
68 |
100 |
Фазульжанова Ж.М. |
|
3Ә |
23 |
6 |
11 |
|
73,9 |
100 |
Жакиенова А.Т. |
|
3 Б |
25 |
10 |
9 |
|
76 |
100 |
Сапиева А.К. |
|
3В |
24 |
7 |
10 |
|
70,8 |
100 |
Тлебальдинова Ф.К. |
|
3Г |
23 |
7 |
9 |
|
69,6 |
100 |
Аубакирова А.Н. |
|
3 Д |
4 |
|
|
|
0 |
100 |
Сейпетденова К.М. |
|
4А |
21 |
7 |
9 |
|
76,2 |
100 |
Калижанова А.Р. |
|
4Ә |
20 |
7 |
7 |
|
70 |
100 |
Каппасова А.Б. |
|
4 Б |
17 |
6 |
7 |
|
76,5 |
100 |
Казжанова Ж.Т. |
|
4В |
21 |
6 |
10 |
|
76,2 |
100 |
Мукашова Ж.У. |
|
4 Г |
18 |
3 |
8 |
|
61,1 |
100 |
Нуралина Д.С. |
|
4 Д |
10 |
|
2 |
1 |
20 |
90 |
Медрисова А.Б. |
|
5 А |
25 |
4 |
11 |
|
60 |
100 |
Искакова К.А. |
|
5Ә |
24 |
2 |
11 |
|
54,2 |
100 |
Исмаилова Ж.А. |
|
5 Б |
24 |
5 |
14 |
|
79,2 |
100 |
Карамендина С.Е. |
|
5 В |
19 |
4 |
8 |
|
63,2 |
100 |
Ахметжарова Д.А. |
|
5 Г |
22 |
6 |
8 |
|
63,6 |
100 |
Аубакирова А.Ж. |
|
6 А |
21 |
4 |
7 |
|
52,4 |
100 |
Байзаубай Г. |
|
6Ә |
23 |
4 |
10 |
|
60,9 |
100 |
Ситкалиева А.Е. |
|
6 Б |
21 |
4 |
8 |
|
57 |
100 |
Әли Ж.А. |
|
6 В |
21 |
8 |
6 |
|
66,7 |
100 |
Дуйсенова К.К. |
|
7 А |
19 |
1 |
11 |
|
63,2 |
100 |
Мугжанова Ж.С. |
|
7 Ә |
18 |
3 |
7 |
|
55,6 |
100 |
Исина А.Ж. |
|
7 Б |
23 |
1 |
9 |
|
43,5 |
100 |
Кожабаева Д.Ж. |
|
7 В |
19 |
2 |
9 |
|
57,9 |
100 |
Мухамбеталина Н.Б. |
|
7 Г |
23 |
3 |
15 |
|
78,3 |
100 |
Хамдиева Д.Н. |
|
7 Д |
20 |
1 |
10 |
|
55 |
100 |
Уалиахметова Г.С. |
|
8 А |
22 |
3 |
9 |
|
54,6 |
100 |
Садуева Б.Т. |
|
8Ә |
21 |
5 |
6 |
|
57 |
100 |
Тумарғажы А. |
|
8 Б |
24 |
1 |
15 |
|
66,7 |
100 |
Магзумова С.Т. |
|
8 В |
22 |
|
10 |
|
45,5 |
100 |
Закревская О.В. |
|
9 А |
20 |
|
8 |
|
40 |
100 |
Шайхина А.К. |
|
9 Ә |
19 |
|
8 |
|
42 |
100 |
Капарова А.А. |
|
9 Б |
24 |
2 |
12 |
|
58,3 |
100 |
Попельская М.И. |
|
9 В |
22 |
2 |
12 |
|
63,6 |
100 |
Жакупова Г.Т. |
|
10 А |
27 |
3 |
13 |
|
53,3 |
100 |
Олжанова С.Х. |
|
10 Б |
18 |
2 |
15 |
|
94,4 |
100 |
Утегенова А.А. |
|
11 А |
25 |
2 |
11 |
|
52 |
100 |
Оспанова А.С. |
|
11 Б |
13 |
2 |
9 |
|
84,6 |
100 |
Уаилдинова М.Т. |
Қорытынды: егер сыныптар бойынша қарастыратын болсақ, онда бастауыш сыныптарда оқушылардың білім сапасының ең төменгі пайызы 4 "Г" сыныбында (61,1%) байқалады (сынып жетекшісі Д.С.Нуралина). Ең жоғары нәтижені 2 "Б" сынып оқушылары көрсетеді -81%(сынып жетекшісі М.З.Баймуханова).
5-9 сыныптарда сапаның төмен пайызын 9 "А" сынып оқушылары (40%, сынып жетекшісі А.К. Шайхина), ең жоғары білім сапасын 5 "Б" сынып оқушылары (79,2%, сынып жетекшісі С. Е. Карамендина) көрсетеді.
10-11 сыныптарда сапаның төмен пайызын 11 "А" сынып оқушылары (52 %, сынып жетекшісі А. С.Оспанова), ең жоғары білім сапасын 10 "Б" сынып оқушылары (94,4%, сынып жетекшісі А. А.Утегенова) көрсетеді және бұл мектеп бойынша сыныптар арасындағы ең жоғары нәтиже.
Ұсыныстар:
1. 4" Г "сынып жетекшісі Д.С. Нуралина, 9" А "сынып жетекшісі А.К. Шайхина , 11" А " сынып жетекшісі А.С. Оспанова оқушылардың үлгерімі мен сабаққа қатысуын қатаң бақылауға алсын, сынып сағаттарында тоқсан нәтижелерін қарасын, үлгерім тұрақсыздығының себептерін анықтап, ата-аналардың назарына жеткізсін.
2. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.Ш. Саденова 9 "А" сынып оқушыларының білімдеріндегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмысты жоспарласын.
Сыныптар бойынша оқушылардың білім сапасы мен үлгерімін талдау
№ |
сыныптар |
білім сапасы % |
сынып жетекшілері |
||
1 тоқсан |
2 тоқсан |
3 тоқсан |
|||
|
2 А |
71,4 |
72,7 |
76,2 |
Маней А. |
|
2Ә |
71,4 |
72,7 |
76,2 |
Догдархан Г. |
|
2Б |
71,4 |
76,2 |
80,9 |
Баймуханова М.З. |
|
2В |
66,7 |
70 |
63,2 |
Акулич Н.В. |
|
2Г |
55,6 |
66,7 |
68,4 |
Копышева Б.Е. |
|
3А |
58,3 |
62,5 |
68 |
Фазульжанова Ж.М. |
|
3Ә |
69,6 |
69,6 |
73,9 |
Жакиенова А.Т. |
|
3 Б |
76,9 |
80,8 |
76 |
Сапиева А.К. |
|
3В |
70,8 |
72 |
70,8 |
Тлебальдинова Ф.К. |
|
3Г |
62,5 |
65,2 |
69,6 |
Аубакирова А.Н. |
|
3 Д |
0 |
0 |
0 |
Сейпетденова К.М. |
|
4А |
71,4 |
77,3 |
76,2 |
Калижанова А.Р. |
|
4Ә |
61,9 |
61,9 |
70 |
Каппасова А.Б. |
|
4 Б |
81,3 |
81,3 |
76,5 |
Казжанова Ж.Т. |
|
4В |
76,2 |
76,2 |
76,2 |
Мукашова Ж.У. |
|
4 Г |
61,1 |
61,1 |
61,1 |
Нуралина Д.С. |
|
4 Д |
27,3 |
27,3 |
20 |
Медрисова А.Б. |
|
5 А |
66,7 |
54,2 |
60 |
Искакова К.А. |
|
5Ә |
66,7 |
54,2 |
54,2 |
Исмаилова Ж.А. |
|
5 Б |
83,3 |
79,2 |
79,2 |
Карамендина С.Е. |
|
5 В |
66,7 |
71,4 |
63,2 |
Ахметжарова Д.А. |
|
5 Г |
58,3 |
58,3 |
63,6 |
Аубакирова А.Ж. |
|
6 А |
42,9 |
47,6 |
52,4 |
Байзаубай Г. |
|
6Ә |
60,9 |
39 |
60,9 |
Ситкалиева А.Е. |
|
6 Б |
57 |
57 |
57 |
Әли Ж.А. |
|
6 В |
65 |
75 |
66,7 |
Дуйсенова К.К. |
|
7 А |
63,2 |
47,4 |
63,2 |
Мугжанова Ж.С. |
|
7 Ә |
63,2 |
42 |
55,6 |
Исина А.Ж. |
|
7 Б |
43,8 |
30,4 |
43,5 |
Кожабаева Д.Ж. |
|
7 В |
50 |
27,8 |
57,9 |
Мухамбеталина Н.Б. |
|
7 Г |
60,9 |
60,9 |
78,3 |
Хамдиева Д.Н. |
|
7 Д |
52,4 |
42,9 |
55 |
Уалиахметова Г.С. |
|
8 А |
66,7 |
59 |
54,6 |
Садуева Б.Т. |
|
8Ә |
50 |
40,9 |
57 |
Тумарғажы А. |
|
8 Б |
45,8 |
45,8 |
66,7 |
Магзумова С.Т. |
|
8 В |
36,4 |
36,4 |
45,5 |
Закревская О.В. |
|
9 А |
45 |
40 |
40 |
Шайхина А.К. |
|
9 Ә |
42 |
42 |
42 |
Капарова А.А. |
|
9 Б |
58,3 |
58,3 |
58,3 |
Попельская М.И. |
|
9 В |
59,1 |
36,4 |
63,6 |
Жакупова Г.Т. |
|
10 А |
48,3 |
46,4 |
53,3 |
Олжанова С.Х. |
|
10 Б |
88,9 |
94,4 |
94,4 |
Утегенова А.А. |
|
11 А |
48 |
48 |
52 |
Оспанова А.С. |
|
11 Б |
76,9 |
76,9 |
84,6 |
Уаилдинова М.Т. |
Қорытынды:
Пәндер бойынша салыстырмалы талдау 16 пәннің ішінде 10 пән бойынша (ағылшын тілі, орыс сыныптарындағы орыс әдебиеті, математика, алгебра, геометрия, география, биология, химия, Қазақстан тарихы) сапаны арттыру байқалатынын көрсетті. Қалған пәндер бойынша тұрақсыз динамика байқалады.
ЖМБ пәндері бойынша физика пәнінен сапасы төмен (61,5%), ең жоғары - география пәнінен (100%) анықталды.. ҚГБ пәндері бойынша төмен сапа-қазақ тілінен (64%), ең жоғары - орыс әдебиетінен (82,9%).
Ұсыныс:
1. ӘБ жетекшілері ӘБ отырыстарында тоқсан қорытындысын назарға алып, талдау жүргізіп, оқушылардың нашар үлгерім себептерін анықтап, жұмыс істеу алгоритмдерін әзірлесін.
2. Физика, қазақ тілі мұғалімдері оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жүйелі жұмыс жүргізсін. Үлгерімі нашар оқушылармен жұмысты жеке жоспарлау форматында жүзеге асырсын.