"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ КӨКШЕТАУ ҚАЛАСЫ БОЙЫНША  БІЛІМ БӨЛІМІ КРАСНЫЙ ЯР АУЫЛЫНЫҢ  № 1 ЖАЛПЫ  ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН  МЕКТЕБІ" КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНОЕ ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ "ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА  № 1 СЕЛА КРАСНЫЙ ЯР  ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ГОРОДУ  КОКШЕТАУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

kssh__1

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2020-2021 оқу жылының ІІІ тоқсанындағы үлгерім қорытындысы

Мақсаты: 2020-2021 оқу жылының 3 тоқсанындағы оқу үлгерімі мен білім сапасының қорытындыларын талдау, проблемаларды анықтау және оларды шешу жолдарын белгілеу, білімдегі олқылықтарды жою бойынша шаралар қабылдау.

Анықтама Кунделік. kz  алынған сыныптар бойынша үлгерім туралы ақпарат негізінде дайындалды.

Әдісі: құжаттаманы салыстырмалы талдау, пән мұғалімдері және 2-11 сынып жетекшілерімен сұхбат.

 

  Жалпы білім беретін бағдарламалар бойынша білім алатын 1016 оқушының үшінші тоқсанында 911 оқушы аттестатталды (орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдары үшін білім алушылардың үлгеріміне ағымдағы бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау жүргізудің үлгілік қағидаларына сәйкес бірінші сыныптар аттестатталмайды).

 

2020-2021 оқу жылы ІІІ тоқсанының қорытындысы бойынша оқушылардың үлгерімі төмендегідей:

* 165 оқушы (18%) үздік нәтижемен аяқтады.
* 405 оқушы "4" және "5" бітірді және бұл аттестатталушы адамдар санының 44,5% құрайды .
* мектеп бойынша білім сапасы 62,6% құрады, бұл 2019-2020 оқу жылының 3 тоқсанының қорытындыларынан 5,5% - ға жоғары.
* 341 оқушы "3" бағасына аяқтады, бұл аттестатталушы адамдар санының 37,4% - ын құрады.
*Жайлау Тілеухан, 4 "Д" сынып оқушысы - орыс тілі, әдебиет, математика пәндерінен үлгермейді.

Жылдар бойынша үшінші тоқсан нәтижелерінің кестесі:

 

 

Білім деңгейлері

3 тоқсан

2018-2019 оқу жылы

3 тоқсан

2019-2020 оқу жылы

3 тоқсан

2020-2021 оқу жылы

2-4 сыныптар

69

64,8

69,6

5-9 сыныптар

48,3

49,6

56,9

10-11 сыныптар

63,7

59,6

68,7

Мектеп бойынша

56,8

57,1

62,6

 

Қорытынды: жоғарыда көрсетілген кестеден көріп отырғанымыздай, 3 тоқсанның қорытындысы бойынша үш жыл ішінде салыстырғанда 2-4 сыныптарда, сондай-ақ 10-11 сыныптарда тұрақсыз динамика байқалады. Оң динамикасы 5-9 сыныптарда және жалпы мектеп бойынша байқалады

 

Білім беру деңгейлері бойынша білім сапасына салыстырмалы талдау

Білім деңгейлері

1 тоқсан

2 тоқсан

3 тоқсан

Динамика

2-4 сыныптар

68,1

68,8

69,6

оң

5-9 сыныптар

55,7

50,2

56,9

тұрақсыз

10-11 сыныптар

63,8

61,9

68,7

тұрақсыз

Мектеп бойынша

60,8

58,1

62,6

тұрақсыз

Қорытынды: егер тоқсандармен салыстырсақ, тұрақсыз динамика 5-9, 10-11 сыныптарда және жалпы мектепте байқалады.

 

2020-2021 оқу жылының 3 тоқсанындағы оқу сапасы

 3 тоқсанындағы оқу сапасы

 

барлық оқушылар сандары

«5»пен бітіргендер саны

«4» пен «5» -ке бітіргендер саны

білім сапасы %

үлгерімі %

1 сынып

105

 

 

 

 

2 сынып

101

25

49

73,3

100,0

3 сынып

124

38

48

69,4

100,0

4 сынып

107

29

42

66,4

99,1

1-4 сыныптар

332

92

139

69,6

99,7

5 сынып

114

21

52

64,0

100

6 сынып

86

20

28

55,8

100,0

7 сынып

122

10

58

55,7

100,0

8 сынып

89

9

40

55,1

100,0

9 сынып

85

4

40

51,8

100,0

5-9 сыныптар

496

64

218

56,9

100,0

10 сынып

45

5

28

73,3

100,0

11 сынып

38

4

20

63,2

100,0

10-11 сыныптар

83

9

48

68,7

100,0

Барлығы

1016

165

405

62,6

99,8

 

Қорытынды: егер параллельдер бойынша салыстыратын болсақ, білім сапасының төмендігін 9 сынып оқушылары (51,8%), 9 сынып арасында-9 "А" сынып(40%) көрсетеді.  Үшінші тоқсанда 9 сынып оқушылары бес пән бойынша бағаланды. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті бойынша ең төменгі білім сапасы (40%).

 

 

Сыныптар бойынша білім сапасы мен үлгерімін талдау

 

сыныптар

барлық оқушылар саны

«5»пен бітіргендер саны

«4» пен «5» -ке бітіргендер саны

үлгермейді

білім сапасы %

үлгерімі %

сынып жетекшілері

  1.  

2 А

  21

7

9

 

76,2

100

Маней А.

  1.  

21

5

11

 

76,2

100

Догдархан Г.

  1.  

21

5

12

 

80,9

100

Баймуханова М.З.

  1.  

19

2

10

 

63,2

100

 Акулич Н.В.

  1.  

19

6

7

 

68,4

100

Копышева Б.Е.

  1.  

25

8

9

 

68

100

Фазульжанова Ж.М.

  1.  

23

6

11

 

73,9

100

Жакиенова А.Т.

  1.  

3 Б

25

10

9

 

76

100

Сапиева А.К.

  1.  

24

7

10

 

70,8

100

Тлебальдинова Ф.К.

  1.  

23

7

9

 

69,6

100

Аубакирова А.Н.

  1.  

3 Д

4

 

 

 

0

100

Сейпетденова К.М.

  1.  

21

7

9

 

76,2

100

Калижанова А.Р.

  1.  

20

7

7

 

70

100

Каппасова А.Б.

  1.  

4 Б

17

6

7

 

76,5

100

Казжанова Ж.Т.

  1.  

21

6

10

 

76,2

100

Мукашова Ж.У.

  1.  

4 Г

18

3

8

 

61,1

100

Нуралина Д.С.

  1.  

4 Д

10

 

2

1

20

90

Медрисова А.Б.

  1.  

5 А

25

4

11

 

60

100

Искакова К.А.

  1.  

24

2

11

 

54,2

100

Исмаилова Ж.А.

  1.  

5 Б

24

5

14

 

79,2

100

Карамендина С.Е.

  1.  

5 В

19

4

8

 

63,2

100

Ахметжарова Д.А.

  1.  

5 Г

22

6

8

 

63,6

100

Аубакирова А.Ж.

  1.  

6 А

21

4

7

 

52,4

100

Байзаубай Г.

  1.  

23

4

10

 

60,9

100

Ситкалиева А.Е.

  1.  

6 Б

21

4

8

 

57

100

Әли Ж.А.

  1.  

6 В

21

8

6

 

66,7

100

Дуйсенова К.К.

  1.  

7 А

19

1

11

 

63,2

100

Мугжанова Ж.С.

  1.  

7 Ә

18

3

7

 

55,6

100

Исина А.Ж.

  1.  

7 Б

23

1

9

 

43,5

100

Кожабаева Д.Ж.

  1.  

7 В

19

2

9

 

57,9

100

Мухамбеталина Н.Б.

  1.  

7 Г

23

3

15

 

78,3

100

Хамдиева Д.Н.

  1.  

7 Д

20

1

10

 

55

100

Уалиахметова Г.С.

  1.  

8 А

22

3

9

 

54,6

100

Садуева Б.Т.

  1.  

21

5

6

 

57

100

Тумарғажы А.

  1.  

8 Б

24

1

15

 

66,7

100

Магзумова С.Т.

  1.  

8 В

22

 

10

 

45,5

100

Закревская О.В.

  1.  

9 А

20

 

8

 

40

100

Шайхина А.К.

  1.  

9 Ә

19

 

8

 

42

100

Капарова А.А.

  1.  

9 Б

24

2

12

 

58,3

100

Попельская М.И.

  1.  

9 В

22

2

12

 

63,6

100

Жакупова Г.Т.

  1.  

10 А

27

3

13

 

53,3

100

Олжанова С.Х.

  1.  

10 Б

18

2

15

 

94,4

100

Утегенова А.А.

  1.  

11 А

25

2

11

 

52

100

Оспанова А.С.

  1.  

11 Б

13

2

9

 

84,6

100

Уаилдинова М.Т.

 

Қорытынды: егер сыныптар бойынша қарастыратын болсақ, онда бастауыш сыныптарда оқушылардың білім сапасының ең төменгі пайызы 4 "Г" сыныбында (61,1%) байқалады (сынып жетекшісі Д.С.Нуралина). Ең жоғары нәтижені 2 "Б" сынып оқушылары көрсетеді -81%(сынып жетекшісі М.З.Баймуханова).

5-9 сыныптарда сапаның төмен пайызын 9 "А" сынып оқушылары (40%, сынып жетекшісі А.К. Шайхина), ең жоғары білім сапасын 5 "Б" сынып оқушылары (79,2%, сынып жетекшісі  С. Е. Карамендина) көрсетеді.

10-11 сыныптарда  сапаның төмен пайызын 11 "А" сынып оқушылары (52 %, сынып жетекшісі  А. С.Оспанова), ең жоғары білім сапасын 10 "Б" сынып оқушылары (94,4%, сынып жетекшісі  А. А.Утегенова) көрсетеді және бұл мектеп бойынша сыныптар арасындағы ең жоғары нәтиже.

Ұсыныстар:

1. 4" Г "сынып жетекшісі Д.С.  Нуралина, 9" А "сынып жетекшісі А.К. Шайхина , 11" А " сынып жетекшісі А.С. Оспанова оқушылардың үлгерімі мен сабаққа қатысуын қатаң бақылауға алсын, сынып сағаттарында тоқсан нәтижелерін қарасын, үлгерім тұрақсыздығының себептерін анықтап, ата-аналардың назарына жеткізсін.

2. Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі Г.Ш. Саденова 9 "А" сынып оқушыларының білімдеріндегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жұмысты жоспарласын.

Сыныптар бойынша оқушылардың білім сапасы мен үлгерімін талдау

 

сыныптар

білім сапасы %

сынып жетекшілері

1 тоқсан

2 тоқсан

3 тоқсан

  1.  

2 А

71,4

72,7

76,2

Маней А.

  1.  

71,4

72,7

76,2

Догдархан Г.

  1.  

71,4

76,2

80,9

Баймуханова М.З.

  1.  

66,7

70

63,2

 Акулич Н.В.

  1.  

55,6

66,7

68,4

Копышева Б.Е.

  1.  

58,3

62,5

68

Фазульжанова Ж.М.

  1.  

69,6

69,6

73,9

Жакиенова А.Т.

  1.  

3 Б

76,9

80,8

76

Сапиева А.К.

  1.  

70,8

72

70,8

Тлебальдинова Ф.К.

  1.  

62,5

65,2

69,6

Аубакирова А.Н.

  1.  

3 Д

0

0

0

Сейпетденова К.М.

  1.  

71,4

77,3

76,2

Калижанова А.Р.

  1.  

61,9

61,9

70

Каппасова А.Б.

  1.  

4 Б

81,3

81,3

76,5

Казжанова Ж.Т.

  1.  

76,2

76,2

76,2

Мукашова Ж.У.

  1.  

4 Г

61,1

61,1

61,1

Нуралина Д.С.

  1.  

4 Д

27,3

27,3

20

Медрисова А.Б.

  1.  

5 А

66,7

54,2

60

Искакова К.А.

  1.  

66,7

54,2

54,2

Исмаилова Ж.А.

  1.  

5 Б

83,3

79,2

79,2

Карамендина С.Е.

  1.  

5 В

66,7

71,4

63,2

Ахметжарова Д.А.

  1.  

5 Г

58,3

58,3

63,6

Аубакирова А.Ж.

  1.  

6 А

42,9

47,6

52,4

Байзаубай Г.

  1.  

60,9

39

60,9

Ситкалиева А.Е.

  1.  

6 Б

57

57

57

Әли Ж.А.

  1.  

6 В

65

75

66,7

Дуйсенова К.К.

  1.  

7 А

63,2

47,4

63,2

Мугжанова Ж.С.

  1.  

7 Ә

63,2

42

55,6

Исина А.Ж.

  1.  

7 Б

43,8

30,4

43,5

Кожабаева Д.Ж.

  1.  

7 В

50

27,8

57,9

Мухамбеталина Н.Б.

  1.  

7 Г

60,9

60,9

78,3

Хамдиева Д.Н.

  1.  

7 Д

52,4

42,9

55

Уалиахметова Г.С.

  1.  

8 А

66,7

59

54,6

Садуева Б.Т.

  1.  

50

40,9

57

Тумарғажы А.

  1.  

8 Б

45,8

45,8

66,7

Магзумова С.Т.

  1.  

8 В

36,4

36,4

45,5

Закревская О.В.

  1.  

9 А

45

40

40

Шайхина А.К.

  1.  

9 Ә

42

42

42

Капарова А.А.

  1.  

9 Б

58,3

58,3

58,3

Попельская М.И.

  1.  

9 В

59,1

36,4

63,6

Жакупова Г.Т.

  1.  

10 А

48,3

46,4

53,3

Олжанова С.Х.

  1.  

10 Б

88,9

94,4

94,4

Утегенова А.А.

  1.  

11 А

48

48

52

Оспанова А.С.

  1.  

11 Б

76,9

76,9

84,6

Уаилдинова М.Т.

 

Қорытынды:

  1. 2020-2021 оқу жылы 1,2,3 тоқсанындағы  білім сапасының тұрақтылығы бес сыныпта байқалады: 4 "В" (сынып жетекшісі  Ж.У.Мукашова ), 4 "Г" (сынып жетекшісі  Д. С. Нуралина ), 6 "Б" (сынып жетекшісі  Ж. А.Әли), 9 "Ә" (сынып жетекшісі  А. А. Қапарова ) , 9 "Б" сыныптар (сынып жетекшісі  М.И. Попельская);
  2. Оқушылардың білім сапасын арттыру 15 сыныптарда байқалады: (2 "А", 2 "Ә", 2 "Б", 2 "Г", 3 "А", 3 "Ә", 3 "Г", 4 "Ә", 5 "Г", 6 "А", 7 "Г", 8 "Б",8 "В", 10 "А", 10 "Б",11 "А", 11 "Б" сыныптары);
  3. Білім сапасының тұрақсыздығын 13-сыныптардағы оқушылар көрсетеді: (3 "Б", 3 "В", 4 "А", 5 "А", 5 "В", 6 "Ә", 6 "В", 7 "А", 7 "Ә", 7 "Б", 7 "В", 7 "Д", 8 "Ә", 9 "В" сыныптары)
  4.  Білім сапасының төмендеуін 5 сынып көрсетеді: ( 4 "Б", 5 "Ә", 5 "Б", 8 "А", 9 "А" сыныптары)

 

Пәндер бойынша салыстырмалы талдау  16 пәннің ішінде 10 пән бойынша (ағылшын тілі, орыс сыныптарындағы орыс әдебиеті, математика, алгебра, геометрия, география, биология, химия, Қазақстан тарихы) сапаны арттыру байқалатынын көрсетті. Қалған пәндер бойынша тұрақсыз динамика байқалады.

ЖМБ пәндері бойынша физика пәнінен сапасы төмен (61,5%), ең жоғары - география пәнінен (100%) анықталды.. ҚГБ  пәндері бойынша төмен сапа-қазақ тілінен (64%), ең жоғары - орыс әдебиетінен (82,9%).

Ұсыныс:

1.         ӘБ жетекшілері ӘБ отырыстарында тоқсан қорытындысын назарға алып, талдау жүргізіп, оқушылардың нашар үлгерім себептерін анықтап,  жұмыс істеу алгоритмдерін әзірлесін.

2.         Физика, қазақ тілі мұғалімдері оқушылардың білім сапасын арттыру бойынша жүйелі жұмыс жүргізсін. Үлгерімі нашар оқушылармен жұмысты жеке жоспарлау форматында жүзеге асырсын.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңартылған күні: 05.04.2021 17:09
Құрылған күні: 05.04.2021 17:09

Текст