Бекітемін
Мектеп директоры
_______Т.Ахметбеков
«Ата-аналар академиясының»
Жұмыс жоспары
наурыз,сәуір,мамыр 2022-2023 оқу жылы.
қыркүйек,қазан,қараша,желтоқсан 2023 - 2024 оқу жылы
№ |
Іс-шара |
Айы |
Мазмұны |
Жауаптылар
|
1 |
«Таныс болайық. «Біз және біздің балалар»
Сауалнама «Ата-аналар не білгісі келеді?»
«Жастардың көзқарасы?» |
Наурыз |
Негізгі міндет-мұғаліммен де, ата-аналармен де өзара ынтымақтастыққа, ата-аналардың сындарлы қарым-қатынасына көзқарас беру.
Ата-аналар үшін бірлескен қызмет бағыттары туралы ұсыныстармен сауалнама дайындаңыз. |
Директор. ТЖО. педагог-психолог, педагог - профориентатор |
2 |
Ақпараттықбейнероликтершығару. Ойынтерапиясыныңэлементтері бар сабақтар.
Баланы тәуелділіктенқалайқорғауғаболады? |
Сәуір |
Ұйымның бұл формасы ата-аналарға балаға жаңа нәрсені өз бетінше үйрету үшін ғана емес, сонымен қатар үйде отбасылық бос уақытты өткізу үшін де практикалық тәжірибелерін толықтыруға мүмкіндік береді. Ата-аналар өздерін қызықтыратын сұрақтарға жауап алуға және бір-бірімен сөйлесіп, басқа отбасыларда күнделікті балалар мен ата-аналардың мәселелерін қалай шешетінін білуге мүмкіндік алады.
Жоғарысыныпоқушысыныңөміріне, физикалық, психикалықжәнеморальдықденсаулығынажәнетолыққандыдамуынақауіптөндіретінқауіптүрлері. Интернеткетәуелділік. Алдыналужәнежеңужолдары: ата-аналарғаарналғанжадынама. |
Директор. ТЖО. педагог-психолог, Медбике. Дене шынықтыру пәнінің мұғалімдері |
3 |
«Көзжасысыз БЖБ,ТЖБ»
Меніңмамандығым-меніңшақыруым |
Мамыр |
Ата-анабалағаоқуғақалайкөмектесеалады. Күнтәртібінсақтау-баланыңтабыстыоқуыныңмаңыздышарты. Оқушылардыңүйтапсырмасыныңорындалуыната-аналардыңбақылауы. Баланыңоқуеңбегінұйымдастырудағыата-аналардыңтиптікқателіктері
Баланыңмектепжәнестуденттікөміріндегіата-аналардыңрөлінанықтау, ата-аналардыңтәрбиеліктәжірибесінбайыту, мектепкеотбасылықдайындықтыңәсерінарттыру. |
Директор. ТЖО. педагог-психолог, педагог - профориентатор |
4 |
"Мен жақынмын"балалар мен ата-аналарқарым-қатынасынтүзетутренингі.
- "Мен оқушымын!"Мектеп жарғысыментаныстыру.
5 сыныпоқушыларынбейімдеу.
Оқушыкүнініңрежимі. |
Қыркүйек |
Ата-ана мен баланың белсенді және сапалы өзара әрекеттесуі, дамудағы ауытқуларды қалыпқа келтіру және өтеу. Психологиялықмәселелердішешу. Лицейдеоқушылардыңфизиологиялық, психологиялықжәнеәлеуметтікбейімделуі. Әлеуметтік-психологиялықдезадаптацияныңсебептері. Лицейдебалағабейімделугекөмектесу. |
Директор.ТЖО. педагог-психолог. Медбике |
5 |
"Жасерекшеліктері балалар", "жыныстыққолсұғылмаушылық" 2. "Ата-аналардыңжауапкершілігі жәнекәмелеткетолмағандарүшін құқықбұзушылықтар" 3. "Әзілдермен бұзақылық" |
Қазан |
Балалардыңжасерекшеліктері, танымдықпроцестердің даму ерекшеліктері, балалардыңәлеуметтенуімәселелеріндеата-аналарғабілім беру. |
Директор. ТЖО. педагог-психолог, мектеп инспекторы |
6 |
Семинар-практикум "Баланыңпсихикалықденсаулығы". |
Қараша |
Балалардың жас ерекшеліктері, танымдық процестердің даму ерекшеліктері, балалардың әлеуметтенуі мәселелерінде ата-аналарға білім беру. |
ТЖО. Педагог-психолог |
|
Ұлдар мен қыздардыңрепродуктивтіденсаулығынқалыптастырудағыотбасыныңрөлі. Отбасылықтәрбиеніңжасөспірімдердерепродуктивтіденсаулыққұндылықтарынқалыптастыруғаәсері
Жоғарысыныпоқушысынакәсібиөзін-өзіанықтауғақалайкөмектесугеболады? |
Жетоқсан |
Балалардың жас ерекшеліктері, танымдық процестердің даму ерекшеліктері, балалардың әлеуметтенуі мәселелерінде ата-аналарға білім беру.
Жоғарысыныпоқушыларыныңкәсібибейімділігі мен қабілеттерінанықтау. Мамандықтаңдауғаәсерететінфакторлар. Мамандықтаңдаупроцесіндежәнежоғарысыныпоқушысыныңөзін-өзіанықтаудағыата-аналардыңрөлі. Мамандықтаңдаудағыжоғарысыныпоқушыларыныңбасымдықтары. Кәсібиәулеттер. |
ТЖО. педагог-психолог, Медбике, педагог - профориентатор |